נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:** נוהלי התקשורת בין החברה ומשתמשי השירות הזה **
בתאריך: 6/13/2008 3:42:50 AM
|
|
גוף המודעה:
*** התקשורת בינינו - בכתב בלבד. ***
*** אין קבלת קהל בשירות הזה. ***
*** אין שירות טלפוני. ***
הסבר והדגשים בעניין התקשורת בין המשתמשים ו"החשבונית של השכיר":
הדרך שלנו היא מתן השירות הזה אך ורק בכתב: באימייל, בפקס ובדואר. ומכיוון שכך, איננו עונים גם למתקשרים חדשים המבקשים לקבל הסבר ראשוני בטלפון - כי את מה שלא נוכל לספק בהמשך (מענה טלפוני לכל דורש) - איננו מספקים כבר מההתחלה.
המענה בשירות הזה הוא תמיד אישי, ותמיד אנושי – הוא רק לא בטלפון.
ובאמת שאפשר בהחלט להתקשר איתנו - זה רק שאי אפשר לקבל מאיתנו תשובות בטלפון, ואם אתם רוצים שנשתף אתכם בהסברים לכך, הריהם לפניכם:
אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שמישהו יגיד לנו: "אבל בטלפון אמרתם לי" בעניין השירות הזה. על כן הכל מתועד בכתב. תתפלאו, גם אחרי יותר מעשור וחצי שלמים מאז המצאת השירות הזה, עדיין יש כאלו שאינם מבינים אותו לאשורו.
אנחנו מתעסקים עם כספים, ובעניינים שכאלו, לא תמיד אנחנו יודעים עם מי אנחנו באמת מדברים (בטלפון) כי אין לנו האפשרות לאמת כיאות את זהות הפונה. כדאי שהתשובה שלנו תגיע רק אל מי שצריך (ובכתב) ורצוי גם שזה יהיה באימייל שבו נרשם.
בין כך ובין כך, אין לנו את היכולת לענות בזמן אמיתי על הפניות הכל כך רבות. אנחנו מעדיפים את הפניות בכתב, וגם אתם ודאי מעדיפים את זה על פני תשובות לאקוניות בטלפון בנוסח: "אין לנו האפשרות להסביר בטלפון, נא פנה לתשובות בפורום האתר, או שתפנה אלינו באימייל".
על כן, חברים - טלפון אינו האמצעי להתקשר איתנו. ולאלה, שעבורכם שירות טלפוני הינו התנאי בל יעבור להתקשרות עם החשבונית של השכיר - אנו מכבדים כל החלטה שתקבלו.
אנו רק מקווים שהשתכנעתם שאין כאן עניין של חוסר אכפתיות, או אי כבוד, אלא רק החלטה ניהולית שבאה לאפשר לנו לתת את השירות בדרך שלנו.
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
** נוהלי התקשורת בין החברה ומשתמשי השירות הזה **-- ספיר 6/13/2008 3:42:50 AM
|