נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:תשובה לשאלה ב"תפוז" בענין אי מתן מענה טלפוני כאן
בתאריך: 9/6/2005 4:45:15 AM
|
|
גוף המודעה:
ב"חשבונית של השכיר".
להלן תשובתנו בפורום "יזמות וניהול עסק" בפורטל "תפוז":
"בחשבונית של השכיר, איננו "סתם כך מתחמקים"
מלענות בטלפון - אין אצלנו שירות בטלפון ואנו מכריזים על זה, בריש גלי, בכל פורום ותחת כל עץ רענן.
היה כאן לפני יום יומיים דיון על מי שאינו נותן שירות בטלפון. היו דעות לכאן ולכאן.
בחשבונית של השכיר אנו לא מספקים את השירות בטלפון- זו גישתנו. לפחות אצלנו לא משדלים משתמשים פוטנציאליים בטלפון בשלב ההרשמה, ואחר כך "נוטשים" אותם לאנחות, ולא עונים להם בטלפון. כך זה מההתחלה: אין שירות בטלפון, וזהו. ככה אנו עובדים, ככה אנו גם יעילים יותר כלפי המשתמשים.
יש אימייל, יש פורום באתר, יש פקס ויש דואר. התברר לנו שזה בהחלט עונה על כל צורך ויש לנו 13 שנות נסיון להיווכח בכך. למרות כל זאת, לפעמים אנו נאלצים להשתמש בטלפון :))
אנו מכבדים מאד כל מי שאין לו הרצון לקבל את דרך הפעולה הזאת ואינו מוכן לקבל את השירות אצלנו בתנאים הללו."
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
תשובה לשאלה ב"תפוז" בענין אי מתן מענה טלפוני כאן-- ספיר 9/6/2005 4:45:15 AM
|
9/6/2005 4:54:29 AM ובהמשך ענין אי מתן שירות טלפוני בחשבונית של השכיר--ספיר |
9/6/2005 5:11:47 AM ולסיכום ענין "טלפון בחשבונית שכיר: נא לתאם ציפיות--ספיר |