נשלחה על ידי:
קובי
נושא:חשבונית שנייה
בתאריך: 12/12/2004 9:41:20 AM
|
|
גוף המודעה:
לפני חודש וחצי הוצאתי חשבונית ללקוח, והיא עדיין נמצאת במצב חשבונית. בבירור מול הלקוח עולה כי יתכן והחשבונית לא הגיעה ליעדה (או אף אבדה עקב רשלנות).
אם אכן זהו המצב, האם יש אפשרות לבטל את החשבונית האבודה ולהוציא חשבונית נוספת ?
ברצוני לציין כי אני משתמש בשירות החשבונית של השכיר כבר שנה וחצי, ומרוצה מאוד. כמו כן, אני בטוח כי הבעייה נובעת מהלקוח ולא מחברת החשבונית של השכיר, או משימוש לא נכון שלי במערכת -- מאחר וקיבלתי בהצלחה מספר תשלומים בעבר וללא שום תקלות וסיבוכים.
בברכה,
קובי.
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
חשבונית שנייה-- קובי 12/12/2004 9:41:20 AM
|
12/12/2004 10:59:38 AM שום בעיה: אתה מבקש מאיתנו חשבונית "נאמן למקור"--ספיר |