נשלחה על ידי:
שמוליק
נושא:תודה על הטיפול
בתאריך: 6/16/2008 6:11:27 AM
|
|
גוף המודעה:
בקשר לתגובתך,
אין צורך להוכיח, אני לא טוען חלילה שאתם משקרים,
אני מציין שזה מקרה מוזר מאוד!
כעת נראה שהתגברנו על התקלה והתקשרות במייל עובדת טוב,
אני מוצא לנכון לפרסם את זה פה, כדי שלא יווצר מצב שרק התלוננתי ברגע שמיילים לא הגיעו, ולא עידכנתי על הטיפול בפרשה.
בקשר להתנשאות שכתבתי לכם בעבר, זה בהקשר לבחירה השרירותית שלכם לאיזה מיילים להתייחס וכו´,
המשך יום נפלא
שמוליק
|
|
|
|
|
*** בעניין מענה באימייל לשאלותיכם: ***-- ספיר 6/12/2008 7:43:17 AM
|
6/14/2008 1:50:55 PM מתקבל תחושה של זילזול בלקוח וחבל!--שמוליק |
6/15/2008 4:08:58 AM ניקח את המקרה שלך בדוגמה:--ספיר |
6/15/2008 8:34:50 AM ספיר אני מציע שתבדקו את שרת הדואר שלכם--שמוליק |
6/15/2008 8:50:15 AM זה באמת מענין, אבל זו המציאות, וכשהכל יתברר, גם --ספיר |
6/15/2008 9:49:18 AM תודה המייל אכן כרגע הגיע.--שמוליק |
6/16/2008 3:24:21 AM מסתבר שהגיע אליך האימייל "הלא נכון". חכה ל"נכון"--ספיר |
6/16/2008 5:01:40 AM כיצד זה שרק אימיילים הלא נכונים? מה עם הנכונים??--שמוליק |
6/16/2008 5:10:58 AM קיבלנו גם את האימייל האחרון ממך, ממש עכשיו,--ספיר |
6/16/2008 5:23:43 AM אז תשלחו את המיילים בבקשה מהשרת שעובד!--שמוליק |
6/16/2008 5:35:58 AM תצטרך לחכות עד שאגיע אליו.--ספיר |
6/16/2008 5:46:09 AM תודה כעת על המענה האינפורמטיבי--שמוליק |
6/16/2008 5:56:48 AM היינו צריכים להתקשקש כל כך הרבה במייל, כי היית--ספיר |
6/16/2008 6:11:27 AM -- תודה על הטיפולשמוליק |
6/13/2008 1:02:46 AM תגובות במייל--אורח |
6/13/2008 3:32:50 AM יש תמיד מענה אנושי - רק שאין מענה טלפוני. --ספיר |
6/13/2008 3:48:25 AM לקבלת "המדריך למשתמש" שלנו, נא לפנות באימייל.--ספיר |
6/25/2008 4:21:39 AM לא מקבל תגובות - לא בדואר, לא באימייל, ולא בטלפון--דני |
6/25/2008 5:19:29 AM אין חיה כזאת. אפילו כאן לא השארת כתובת אימייל.--ספיר |
6/26/2008 11:55:21 AM כן הוספתי אימייל - המערכת שלכם לא תקינה--דני רוזן |
6/27/2008 5:27:41 AM למה לחכות חודש וחצי לתשובה, למה?!--ספיר |
6/28/2008 3:29:50 PM שאלה טובה שגם אני רוצה את התשובה עליה--דני |