נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:היינו צריכים להתקשקש כל כך הרבה במייל, כי היית
בתאריך: 6/16/2008 5:56:48 AM
|
|
גוף המודעה:
צריך להשתכנע שלא התעלמנו ממך, ושהשירות הזה לא מעליב או מתנשא -זה למה היינו צריכים להתקשקש.
כבר ציינתי בפניכם, שזהו מקרה לדוגמה, ושזה יכול להישנות, ושאם גם נצטרך להוכיח לכם, עם תאריכי משלוח ממוכנים ומודפסים באימיילים, שאכן נשלחו אליכם אימיילים מטעמנו, שאותם לא קיבלתם -נעשה גם את זה.
אין בכוונתי לחזור על דוגמאות נוספות של מקרים בהם חוסר תקשורת הינו עניין שאינו תלוי בנו, או שאנו לא מתנשאים ומעליבים.
ובזה סיימנו.
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
*** בעניין מענה באימייל לשאלותיכם: ***-- ספיר 6/12/2008 7:43:17 AM
|
6/14/2008 1:50:55 PM מתקבל תחושה של זילזול בלקוח וחבל!--שמוליק |
6/15/2008 4:08:58 AM ניקח את המקרה שלך בדוגמה:--ספיר |
6/15/2008 8:34:50 AM ספיר אני מציע שתבדקו את שרת הדואר שלכם--שמוליק |
6/15/2008 8:50:15 AM זה באמת מענין, אבל זו המציאות, וכשהכל יתברר, גם --ספיר |
6/15/2008 9:49:18 AM תודה המייל אכן כרגע הגיע.--שמוליק |
6/16/2008 3:24:21 AM מסתבר שהגיע אליך האימייל "הלא נכון". חכה ל"נכון"--ספיר |
6/16/2008 5:01:40 AM כיצד זה שרק אימיילים הלא נכונים? מה עם הנכונים??--שמוליק |
6/16/2008 5:10:58 AM קיבלנו גם את האימייל האחרון ממך, ממש עכשיו,--ספיר |
6/16/2008 5:23:43 AM אז תשלחו את המיילים בבקשה מהשרת שעובד!--שמוליק |
6/16/2008 5:35:58 AM תצטרך לחכות עד שאגיע אליו.--ספיר |
6/16/2008 5:46:09 AM תודה כעת על המענה האינפורמטיבי--שמוליק |
6/16/2008 5:56:48 AM -- היינו צריכים להתקשקש כל כך הרבה במייל, כי הייתספיר |
6/16/2008 6:11:27 AM תודה על הטיפול--שמוליק |
6/13/2008 1:02:46 AM תגובות במייל--אורח |
6/13/2008 3:32:50 AM יש תמיד מענה אנושי - רק שאין מענה טלפוני. --ספיר |
6/13/2008 3:48:25 AM לקבלת "המדריך למשתמש" שלנו, נא לפנות באימייל.--ספיר |
6/25/2008 4:21:39 AM לא מקבל תגובות - לא בדואר, לא באימייל, ולא בטלפון--דני |
6/25/2008 5:19:29 AM אין חיה כזאת. אפילו כאן לא השארת כתובת אימייל.--ספיר |
6/26/2008 11:55:21 AM כן הוספתי אימייל - המערכת שלכם לא תקינה--דני רוזן |
6/27/2008 5:27:41 AM למה לחכות חודש וחצי לתשובה, למה?!--ספיר |
6/28/2008 3:29:50 PM שאלה טובה שגם אני רוצה את התשובה עליה--דני |