נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:הזמנה במערכת - מתוך המדריך למשתמש:
בתאריך: 6/8/2008 3:19:47 AM
|
|
גוף המודעה:
הכנת ההזמנה במערכת
אתה חוזר ל"הזמנה חדשה" ומסמן את הלקוח (היחיד בינתיים) שאליו אתה רוצה לשלוח חשבונית, אחר כך עובר לשורה הבאה, ומתאר שם את פרטי השירות שניתן לאותו לקוח, כמות (כמות של 1 יח´ בדרך כלל) ואת הסכום ללא מע"מ. (המערכת יודעת להוסיף מע"מ לבדה).
נא פרט כמיטב יכולתך את פרטי השירות בתיאור הפריט – זה טוב ללקוח, זה טוב לך, זה טוב לנו.
להלן דוגמאות לתיאור הפריט, כמו שזה צריך להיות:
יעוץ - ובתוספת, תיאור נושא הייעוץ: כלכלי, משפטי, רפואי, רוחני, טארוט וקריאה בכדור בדולח.
אתר אינטרנט - ובתוספת : הקמה, תחזוקה, קידום במנועי חיפוש, עמלת פרסום.
עמלה - ובתוספת: תיווך, מכירות, שירות.
עיצוב – ובתוספת: אתר אינטרנט, מודעה, מוצר, נכס, אישיות.
הבנת את הפרינציפ.
אתה מציין את תנאי התשלום שסיכמת עם הלקוח. לפירוט נוסף של הפירוש של "תנאי תשלום", ראה בהמשך, כאן.
"הערות" הינו תכתובת בינינו לבינך (לא מופיע בגוף החשבונית).
אם יש לך משהו שאתה רוצה שיופיע בהזמנה, ושלא יופיע בחשבונית עצמה - זה המקום.
אם בכל זאת אתה רוצה שההערות תוצגנה בתוספת לחשבונית - נא ציין זאת בפירוש.
בקצה הדף, למטה: "צפה בחשבונית".
בלחיצה על "צפה" אתה רואה איך מופיעה החשבונית שתשלח ללקוח. אם לכך התכוונת - אשר את ההזמנה הזאת.
אם לא להזמנה הזאת התכוונת – חזור "לעריכה", לשם תיקון.
עכשיו אתה יכול להיכנס במערכת ל"הזמנה בתהליך" ולראות את ההזמנה שנקלטה (זוהי תמצית נתונים שאתה יכול לפתוח אותה לרווחה - אם תלחץ על מספר ההזמנה).
הכנס לאימייל שלך, ומצא שם את הלינק להזמנה שביצעת.
שים לב: אתה יכול לדאוג שגם איש הקשר אצל הלקוח יקבל העתק הזמנה זו לאימייל שלו – אם תסמן את זה בכרטיסו.
איש קשר אצל הלקוח הינו האיש שאליו יש לפנות, לקבלת האישור על העסקה בין "החשבונית של השכיר" לבין הלקוח.
|
|
|
|
|
שאלה-בבקשה אם תוכלו לענות-- נטלי 6/7/2008 6:25:09 PM
|
6/8/2008 3:19:47 AM -- הזמנה במערכת - מתוך המדריך למשתמש:ספיר |
6/8/2008 3:23:27 AM 073 - זו בעיה שלנו. בינתיים, הכניסי 072, וכתבי--ספיר |
6/8/2008 7:05:44 PM שלחתי לכם מייל בנוגע למספר הפלא,אנא תעדכנו --נטלי |