דף הבית

מי אנחנו

שאלות

עובדים

מעסיקים צור קשר

פורום "החשבונית של השכיר"



10/30/2024 10:27:05 PM
 
    
נשלחה על ידי:  אריה הבחור
נושא:בכל זאת...
בתאריך: 2/14/2007 6:27:45 AM

גוף המודעה:


ספיר, הרמז שנתת הוא מצויין. לבחור את הלקוחות בקפידה. לעשות עבודה טובה לשביעות רצון הלקוח.

אבל בחיים יש לפעמים מקרים שבהם הלקוח מתחרט או שהלקוח מתגלה כאחד בעייתי.

הלקוח ביטל צ´ק ומסרב להחזיר חשבונית. מה הפרוצדורה? הלקוח ביטל את הצ´ק השני או השלישי מתוך שלושה, מה הפרוצדורה? יש חשבונית תיקון?

ספיר, אני לא הייתי במצבים האלה, אבל לדעתי צריך להתכונן למצבים אפשריים ורצוי שבפורום תהיינה תשובות.


http://  :כתובות אינטרנט נלוות






 שאלות בנושא תשלומים-- אריה הבחור 2/13/2007 12:29:28 PM 
2/13/2007 10:25:05 PM  1. למה זה חשוב? 2 . למה שיסרב? 3. למה שיבטל?--ספיר    
 2/14/2007 6:27:45 AM -- בכל זאת...אריה הבחור       
2/14/2007 7:24:04 AM  אנחנו יודעים איפה הלקוח גר, ושולחים אליו אנשים :)--ספיר          
2/14/2007 8:04:13 AM  ראיתי בפורום משהו על חשבונית מתקנת בדואר רשום --אריה הבחור             
2/14/2007 8:31:53 AM  זו הפרוצדורה למה שנקראת: חשבונית זיכוי.--ספיר