נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:לקוח לא קיבל חשבונית - העבר לו חשבונית נאמן למקור
בתאריך: 1/20/2007 11:41:09 PM
|
|
גוף המודעה:
היכנס למערכת, במודול חשבונית/בתהליך, והדפס את החשבונית.
תן אותה ביד הלקוח - כי אם אנחנו לא קיבלנו אלינו חזרה את החשבונית ההיא בדואר - לא בטוח שהחשבונית לא הגיעה לידי הלקוח...
איננו עונים בטלפון.
הכנס את הערך "טלפון" במנוע החיפוש בפורום, וראה הסבר בעניין.
אגב, מה שמעת בהודעה המוקלטת שלנו בטלפון, שלא ברור?
שירות לקוחות - אין פירושו מענה טלפוני.
יש לך הפורום (לשאלות כלליות)
יש לך אימייל, פקס, דואר (לשאלות פרטיות).
יש לך מקום להודעות מוקלטות במזכירה האלקטרונית. רק מענה בטלפון מאיתנו אליך - אין. כל תשובה שלנו מתועדת בכתב.
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
הלקוח לא קיבל את החשבונית, עברו 20 יום-- doronism 1/19/2007 12:53:58 PM
|
1/20/2007 11:41:09 PM -- לקוח לא קיבל חשבונית - העבר לו חשבונית נאמן למקורספיר |