דף הבית

מי אנחנו

שאלות

עובדים

מעסיקים צור קשר

פורום "החשבונית של השכיר"



10/30/2024 6:23:13 AM
 
    
נשלחה על ידי:  אלינור ואן אוסטרום
נושא:ספיר
בתאריך: 3/24/2008 1:59:46 AM

גוף המודעה:


תראה - המייל שלי לא תקין בדיוק שלוש שעות מהבוקר אבל כבר חודש אני לא מקבלת תשובות גם כשהמייל כן היה תקין ולכן תסלח שלי שמקום לנסות שוב (בפעם הרביעית או החמישית) פניתי אליך כאן.
לגבי בעלי - הוא עולה חדש שלא יודע מילה אחת בעברית ואני מיופת כוח שלו כי ככה סידרנו את זה ויש לכם את זה בכתב (זה נעשה על פי ההנחיות שלכם ושלחנו לכם סריקה של מכתב חתום על ידו כולל תעודת זהות והכל). הוא לא יכול לקרוא את הטפסים שלכם או המיילים או לצורך העניין אפילו להשתמש במערכת שלכם ולכן אני פועלת בשמו.

לצורך העניין מה שמעניין אותי כרגע הוא עדכון סטטוס על התשלום מהלקוח שלי. שינוי הכתובת צריך להיעשות אף הוא כי למרות שיש לי "עקוב אחרי" בדואר זה לא יימשך לנצח...
אני אשלח לכם עכשיו מייל מכתובת אחרת בכל מקרה אבל אני עדיין לא מבינה למה אתה צריך לענות בציניות כשברור שיש פה קצר בתקשורת שלא באשמתי (תאמין לי שהמייל שלי היה יותר מתקין עד הבוקר ולמרות הכל אתם היחידים שלא קיבלתי מהם תשובות).

http://  :כתובות אינטרנט נלוות






 אני לא מצליחה ליצור עמכם קשר-- אלינור ואן אוסטרום 3/24/2008 1:23:06 AM 
3/24/2008 1:53:40 AM  1. כתבי אלינו מאי מייל אחר. 2. מה זה "מיופה כח" --ספיר    
 3/24/2008 1:59:46 AM -- ספיר אלינור ואן אוסטרום       
3/24/2008 2:16:38 AM  שום ציניות. --ספיר          
3/24/2008 3:08:23 AM  אוקיי--אלינור ואן אוסטרום             
3/24/2008 3:09:05 AM  סליחה על הסמיילי התכוונתי לאחר--אלינור ואן אוסטרום