נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:הזמנה בתהליך - אבל איפה?
בתאריך: 7/17/2003 11:56:17 PM
|
|
גוף המודעה:
אם ההזמנה היא בשלב "הזמנה" - טרם הופקה חשבונית ולכן התיקון הוא פשוט: שלח אלינו אי מייל ואנו נשלח את החשבונית עם הניסוח הנכון.
אם ההזמנה היא כבר בשלב ה"חשבונית" - קצת מאוחר, אך אם הניסוח הוא מהותי ללקוח, נא לדאוג להחזיר את החשבונית ואנו נשלח חשבונית חדשה לפי התיקון.
אם ההזמנה היא בשלב "קבלה","כספת" או "משכורת" (שלא לדבר על "היסטוריה") - כנראה שהשינוי לא היה ממש מהותי... :)
ביטול הזמנה בשלב הראשוני (הזמנה) הוא מיותר: כתוב לנו או דבר איתנו ונשנה מיד.
בטול הזמנה ו/או חשבונית אפשרי ומותר בכל עת.
בברכה,
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
עדכון חשבונית בתהליך-- דן 7/17/2003 11:35:26 PM
|
7/17/2003 11:56:17 PM -- הזמנה בתהליך - אבל איפה?ספיר |