נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:אנחנו לא יודעים מי את מתוך כל הפרילנסרים, אבל נא
בתאריך: 9/19/2006 2:12:39 AM
|
|
גוף המודעה:
לפנות באימייל, בכל זאת - כיוון שכאן אנו עונים רק על שאלות כלליות.
התשובה שניתנה לך קודם, היתה גם היא כללית.
סיבה נוספת (כללית) לאי הפקת חשבונית מצידנו יכולה להיות שההזמנה עצמה לא היתה מפורטת דיה, כך שאופי השירות לא היה רשום כיאות. במקרים כאלו אנו פונים באימייל אל הפרילנסר, ועד שאיננו באים על סיפוקנו, איננו מפיקים את החשבונית.
ושוב, ראוי לציין שהבעיה היא לא בהכרח אצלך: זה יכול להיות גם אצל הלקוח.
ועוד "שוב" אחד - לתשובות פרטניות את חייבת להיות איתנו בקשר באימייל.
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
דברים לא מתקדמים-- רעות 9/14/2006 6:33:26 AM
|
9/14/2006 7:30:44 AM חשבונית מופקת רק לאחר גמר תהליך ההרשמה.--ספיר |
9/18/2006 11:17:17 AM הטפסים נשלחו כבר ממזמן --רעות |
9/19/2006 2:12:39 AM -- אנחנו לא יודעים מי את מתוך כל הפרילנסרים, אבל נאספיר |