נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:ענין של אמון
בתאריך: 6/3/2003 10:17:02 AM
|
|
גוף המודעה:
שלום לך,
שאלתך השלישית היא הקריטית ולכן נענה עליה ראשונה :
החשבונית יוצאת ללקוח שלך כאשר מצויין עליה בפירוט סוג השירות שניתן, ועל ידי מי ניתן: שמך.
אין כל דרך הוגנת אחרת לומר זאת: אם מישהו לא מוכן לשלם לך - לא יעזור שום דבר. האם מובטח לך שהלקוח שלך ישלם?
הצדק עמך: עוד יד בוחשת בכסף שלך וזה בהחלט לא נעים, אלא שהשירות הזה בא לפתור בעיות ולא להוסיף עוד אחת, לכן, אם יש לך פתרון אחר שהוא נח ובטוח יותר - השתמש בו.
השירות הזה קיים משנת 1995 בתור חברה, ועוד כמה שנים קודם לכן בדרך אחרת. הרעיון הוא להיות חלק מפתרון ולא חלק מהבעיה. אבל כל אלה הם מילים - אין לנו תשובה לבעיה שהצגת.
חשבוניות הוצאה אמורות להשלח אלינו בדואר ישראל. על אילו הוצאות אנו יכולים לתת לך החזר - נא התעדכן בתשובותינו לאחרים קודמים בפורום זה.
תיאום מס נעשה על ידינו והוא 50% רק באותם מקרים בהם אתה מרויח מספיק בכדי להמנות על אותם אלו שהמס השולי שלהם הוא מכסימלי.
או, שאתה באופן ספציפי מבקש לנכות לך 50%.
זהו,
עשו טובה, כולכם,
שאלו שאלה אחת, שתיים בכל פעם ולא יותר
:)
בברכה,
ספיר
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
מספר שאלות-- פרילאנסר 6/3/2003 6:15:58 AM
|
6/3/2003 10:17:02 AM -- ענין של אמוןספיר |