נשלחה על ידי:
תומר
נושא:שרות לקוי ותשובות שאינן מספקות
בתאריך: 6/7/2006 4:12:53 AM
|
|
גוף המודעה:
מר ספיר הנכבד.
לפני שאתה שולח אותי ואחרים כמוני לקרוא שוב ושוב את "איך זה הולך" אולי כדאי שתרענן את זכרונך ותקרא את התשובה הלא מספקת כלל בעצמך.
בנוסף, במקומך הייתי נותן קרדיט ללקוח שכותב שהוא כבר קרא ובדק במנוע החיפוש ולמרות זאת טורח ושואל מספר שאלות נוספות.
ומכיוון שאדוני מתעצל לתת תשובות לעניין (שרות הלקוחות *המשלמים* לוקה בחסר), הנה ציטוט מ"איך זה הולך":
החשבונית המוזמנת על ידך, מונפקת אצלנו כאשר כותרת החשבונית היא של החשבונית של השכיר ובגוף החשבונית מצויין סוג השירות שניתן ועל ידי מי ניתן - דהיינו, שמך.
החשבונית נשלחת לאיש הקשר שבעסק הלקוח. (אנחנו הספק, מקבל השירות הוא הלקוח).
עכשיו אמור נא לי מר ספיר היקר, האם התשובה שנתת "וודאי שחשבונית לא נשלחת אוטומטית" מוסברת בציטוט הנ"ל?
מתוך הדברים אינני יכול להבין מתי נשלחת החשבונית ובאילו תנאים. הרי זה לא קורה אוטומטית ולא פרטת מתי זה כן קורה. אתה יורה לעצמך ברגל מכיוון שתשובה חלקית ולא מלאה כשלך רק מביאה אותי וכמוני לשאול שוב:
אז אם לא אוטומטית, אז מתי כן ובאילו תנאים? וכמובן, בהנחה וקיבלת את טפסי ההרשמה חתומים.
לא קיבלתי תשובה האם החשבונית נשלחת בדואר רגיל (או ע"י תנשמת). סביר להניח שכן, אבל זה ביזנס וכאן לא מניחים דבר.
לשאלה השנייה המקורית שלי יכולה להיות תשובה פשוטה בת שתי אותיות "כן", או "לא".
במידה והתשובה היא לא - יש צורך בפירוט.
לגבי השאלה השלישית, מתי הזמנה עוברת מסכים, ודאי (אחלה מילה) וודאי שאין התיחסות ב"איך זה עובד" הכללי מידי והנראה לך פוטר אותך מהתייחסות עניינית.
לגבי השאלה הרביעית שלי, אני מציע לך לעזוב לרגע את זכרונך בצד, להיכנס לאתר שוב, להגיע למסך "חשבונית בתהליך" ולהקיש "עזרה". כתבתי שאני מעוניין במידע על מה זה "בתהליך", וכנ"ל לגבי "קבלה בתהליך". אני חוזר ואומר: אין עזרה, המסך ריק!
אז לפני שאתה פוטר אותי בנפנוף אנא בדוק את עצמך.
כמה מילים לסיום.
אינני מבקר את עבודתך. אינני אומר לך איך לעבוד ואיך להתייחס ללקוחות משלמים או לקוחות פוטנציאלים. אך שרות הלקוחות והתשובות הלקויות לא גורמות לי לרצות לעבוד עמכם. אני מבין שאתם משרד ליעוץ מס ואתם עמוסים מאוד, ואין לכם אדם שישב ויעדכן את האתר בתשובות מפורטות בחלק עזרה ולא בפורום. ואולי זאת הבעייה. תחשוב על זה. בזמן שלקח לך לענות לעשרות אנשים ללכת ולחפש את "איך זה עובד" יכולת להקים חלק "עזרה" מספיק מפורט שהיה חוסך לך עבודה בעתיד.
שרות לקוחות אינו פחות חשוב (ואולי הכי חשוב, כמו סוכן ביטוח שמשתמשים בו בעת צרה ולא בעת יום טוב) בבחירה עם מי הלקוח יעבוד. וכמובן שאינכם יחידים בשוק. הבחירה שלי. המערכת שלכם מאוד יפה ואינטואיטיבית, אך השרות והמידע לוקה בחסר כדי להשאיר אותי איתכם.
אבקש התיחסות מלאה לכל שאלותיי ולא הפניות לחיפושים בפורום (את זה כבר עשיתי לפני שכתבתי, הרי אין מטרתי להטריד).
תודה,
תומר.
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
משלוח חשבונית ללקוח-- תומר 6/6/2006 7:20:11 AM
|
6/7/2006 2:11:26 AM נא קרא שוב את "איך זה הולך". נא ראה "עזרה" מיד--ספיר |
6/7/2006 4:12:53 AM -- שרות לקוי ותשובות שאינן מספקותתומר |
6/7/2006 5:46:17 AM ווודאי - זו המלה שכל כך התלהבתי ממנה. שלשה וווים.--ספיר |
6/18/2006 6:26:37 AM תגובה למייל של תומר--אובייקטיבי |