נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:כל מה שמקובל עליך, כי זו פעילות לניהולך בלבד.
בתאריך: 1/8/2006 1:57:22 AM
|
|
גוף המודעה:
מעורבותך בעניין הגביה, חשובה ולפעמים גם הכרחית.
אל תתפלאי אם הלקוח יטען שלא קיבל את החשבונית. לעיתים זה מה שבאמת קורה, ברוב המקרים הסיבה היא אחרת.
פשוט, כתבי לנו אימייל, והפעם נשלח את ה"העתק נאמן למקור" של החשבונית דווקא אליך - להגשה ביד ללקוח.
אם גירסת הלקוח היא שהוא שלח שיק מזמן, נסי לברר איתו בעדינות הראויה, אם השיק כבר נפרע אצלו, ואת תאריך הפרעון. קרוב לודאי שזה יעודד את הלקוח לבדוק את עצמו בשנית.
גם אותנו זה יעודד.
:)
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
תזכורת ללקוח לגבי חשבונית-- שרה 1/8/2006 1:14:13 AM
|
1/8/2006 1:57:22 AM -- כל מה שמקובל עליך, כי זו פעילות לניהולך בלבד.ספיר |