נשלחה על ידי:
ירון
נושא:האם אפשר גם דרך "צור קשר" שבחשבון משתמש?
בתאריך: 12/30/2005 10:23:25 AM
|
|
גוף המודעה:
עובד המבצע עבורי עבודה הזין את כתובת האימייל שלי בצורה שגויה ולכן לק קבלתי את ההזמנה. הצעתי לעובד לבקש משלוח חוזר של ההזמנה או לחילופין לבטל אותה ולשלוח אחת אחרת במקומה, הפעם לכתובת הנכונה. העובד הסתבך עם הפעולות הנ"ל וביקש את עזרתי. בנסיונותי לעזור לו הבנתי שאכן אין אפשרויות כאלה במערכת (ועל כן שלחתי את השאלות בפורם וביצעתי מספר ניסויים). נבקש את התערבותך במשלוח הזמנה מס´ 5392 לכתובת הדאר yaron@approtect.com (העובד שלח בטעות ל info@approtect.com).
בנוסף, העובד ביצע את העבודה במהלך חודשים נובמבר-דצמבר וסיים אותה היום (יום שישי ה 30 לדצמבר). בהתאם העובד ביקש לקבל את תלוש השכר שלו לחודש דצמבר (וזאת מכיוון שאינו מגיע לתקרת מס במהלך שנת המס 2005). לפי מיטב הבנתי, אני אמור לקבל בקרוב חשבונית מס בדאר רגיל, לאחר מכן לשלוח אליכם את הש´ק ולבסוף לקבל קבלה (גם כן בדאר רגיל). האם העיכוב הנ"ל עשוי למנוע מהעובד לקבל את תלוש השכר לחודש דצמבר? אם כן, האם יש לך רעיון כיצד לזרז את ההליך? אולי כדאי שאשלח את הש´ק עוד בטרם קבלת החשבונית.
אני מצטער אם גרמתי לך עבודה מיותרת במהלך הנסיונות שביצעתי. אתה מוזמן לבטל הזמנות מס´ 5394 ו 5393.
מחכה לתשובתך,
בברכה ירון
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
כיצד משנים פרטים אישיים וכיצד מבטלים הזמנה-- ירון 12/30/2005 8:40:55 AM
|
12/30/2005 8:51:26 AM באימייל, מבקשים שינוי פרטים אישיים וביטול הזמנה.--ספיר |
12/30/2005 10:23:25 AM -- האם אפשר גם דרך "צור קשר" שבחשבון משתמש?ירון |
1/1/2006 3:28:21 AM הפורום נועד לשאלות ותשובות כלליות. שאלתך פרטית --ספיר |