נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:ובהמשך ענין אי מתן שירות טלפוני בחשבונית של השכיר
בתאריך: 9/6/2005 4:54:29 AM
|
|
גוף המודעה:
"אין מענה טלפוני בזמן אמיתי - בכל מקרה.
יש מקום להודעות טלפוניות ובהם פירוט המשאלה או הבעיה.
ישנה התראה שלא להשאיר לנו הודעה בנוסח: "נא התקשרו אלינו חזרה", כי הודעות כאלו הן בעדיפות נמוכה לתשובה.
אנחנו חוזרים בטלפון לפי נחיצות. מקרה חירום הוא נחיצות."
ובהמשך:
"אתה עצמך היית מרגיש מרומה אם כבר בשלב הבדיקה היה מתברר לך שאין שירות טלפוני?
אולי היית מאוכזב, אולי נרגן - אבל לא מרומה, כי אין כאן רמאות.
רמאות בשירות זה כשאתה לא מקבל את כספך, כשאתה לא מקבל אותו בזמן, כשאתה לא יודע מה איתו או מתי תקבל אותו - למרות שהובטח לך שכל המידע הזה יהיה ברשותך בכל עת.
או כשלא עונים לך בכלל, או כשהתשובות אינן מספקות והתירוצים לא משכנעים
.
אפשר לתת שירות כזה בטלפון ושהשירות יהיה גרוע - למרות שנעשה בטלפון.
טלפון זה דרך מצויינת לעבודת רמיה. הרבה יותר קל לרמות בקול חלקות בטלפון ולהאחז בתואנת אי הבנה, מאשר בכתב.
אצלנו הענין מאד רגיש, כי מדובר בכספים. רצוי שהכל יהיה בכתב. כל בקשה, כל הערה, כל שינוי - מצידנו ומצד המשתמש."
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
תשובה לשאלה ב"תפוז" בענין אי מתן מענה טלפוני כאן-- ספיר 9/6/2005 4:45:15 AM
|
9/6/2005 4:54:29 AM -- ובהמשך ענין אי מתן שירות טלפוני בחשבונית של השכירספיר |
9/6/2005 5:11:47 AM ולסיכום ענין "טלפון בחשבונית שכיר: נא לתאם ציפיות--ספיר |