דף הבית

מי אנחנו

שאלות

עובדים

מעסיקים צור קשר

פורום "החשבונית של השכיר"



10/31/2024 10:36:28 AM
 
    
נשלחה על ידי:  ספיר
נושא:טופס 101 ממלאים רק לאחר פרעון מלא של התשלום
בתאריך: 8/1/2005 9:23:16 AM

גוף המודעה:


הראשון המגיע עבור הפרילנסר, ולא לפני.
הפקדת השיק בבנק אצלנו היתה ב-24/7.
הפרעון הסופי - ארבעה ימי ערך לאחר מכן: 29/7 - יום ששי (אנחנו לא עובדים).
יום ב´ - טופס 101 עם העובד.
זה לא שבועיים איחור.
זה יום איחור אחד.

תודה על כך שאכפת לך על הפרילנסר, תודה גם על שאכפת לך מאיתנו ועל הרצון הטוב.
טוב לנו עם מה שיש, ולא נשנה את אופי השירות (או האין-שירות) אצלנו בענין הטלפון לעת הזאת.

הפורום הזה נועד, בין היתר, למתן הערות בכל הנושאים הנוגעים לשירות.
נכון להיום, חסרות הערות ביקורת בפורום הזה, ברמה "מחשידה" ממש - כאילו יש סינון.
אז, שוב, תודה.

http://  :כתובות אינטרנט נלוות






 לא עונים למיילים וטלפונים!!! -- דורון א 7/31/2005 4:24:48 AM 
7/31/2005 6:21:58 AM  אכן, בטלפון איננו עונים, אבל השירות הינו אדיב.--ספיר    
7/31/2005 11:42:55 PM  אבל לא עניתם למייל ועדיין לא חזרתם אלי--דורון       
8/1/2005 12:19:33 AM  נא בדוק עם הפרילנסר אם קיבל את משכורתו ונמשיך כאן--ספיר          
8/1/2005 7:51:31 AM  זה לא ששרות הלקוחות גרוע, זה שהוא פשוט לא קיים--דורון             
 8/1/2005 9:23:16 AM -- טופס 101 ממלאים רק לאחר פרעון מלא של התשלום ספיר