דף הבית

מי אנחנו

שאלות

עובדים

מעסיקים צור קשר

פורום "החשבונית של השכיר"



10/31/2024 10:33:44 AM
 
    
נשלחה על ידי:  דורון
נושא:זה לא ששרות הלקוחות גרוע, זה שהוא פשוט לא קיים
בתאריך: 8/1/2005 7:51:31 AM

גוף המודעה:


הוא מסר לי שיצרתם איתו קשר היום על מנת לקבל ממנו טופס 101. מה שניתן היה לעשות לפני שבועיים לפחות.

לגבי נושא התקשורת, חוסר האפשרות ליצור איתכם קשר פירושו - שאין שרות לקוחות.

אני לא מדבר על שרות החשבוניות, אני מדבר על שרות לקוחות, כלומר טיפול בבעיות של לקוחות.

זה לא שיש לכם שרות לקוחות גרוע, זה שהוא פשוט לא קיים. יתכן שאם היתם עונים לפניות היה מתברר שאתם נותנים למעשה שרות לקוחות טוב.

כמו כן, חוסר האפשרות ליצור איתכם קשר, מוריד את רמת אמון הלקוחות בצורה דראסטית.

קשה לי לעבוד איתכם, בידיעה שבעת צרה, אין למי לפנות.

תנסו פעם לענות לטלפונים ותראו איך העסק שלכם מזנק קדימה.



http://  :כתובות אינטרנט נלוות






 לא עונים למיילים וטלפונים!!! -- דורון א 7/31/2005 4:24:48 AM 
7/31/2005 6:21:58 AM  אכן, בטלפון איננו עונים, אבל השירות הינו אדיב.--ספיר    
7/31/2005 11:42:55 PM  אבל לא עניתם למייל ועדיין לא חזרתם אלי--דורון       
8/1/2005 12:19:33 AM  נא בדוק עם הפרילנסר אם קיבל את משכורתו ונמשיך כאן--ספיר          
 8/1/2005 7:51:31 AM -- זה לא ששרות הלקוחות גרוע, זה שהוא פשוט לא קייםדורון             
8/1/2005 9:23:16 AM  טופס 101 ממלאים רק לאחר פרעון מלא של התשלום --ספיר