נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:נא בדוק עם הפרילנסר אם קיבל את משכורתו ונמשיך כאן
בתאריך: 8/1/2005 12:19:33 AM
|
|
גוף המודעה:
כי הרי זה מה שקובע בשירות טוב.
ושוב, פניתך נבדקה אצלנו ברצינות, ולא מצאנו כל דופי בפעילות מצידנו.
אנו חוזרים באימייל, או בטלפון, רק אם אנו לא מבינים משהו, או שאכן ישנה תקלה. כאמור, לא היה לנו מה לשאול וגם לא לתקן - לא אצלך ולא אצל הפרילנסר.
אם שירות טוב נמדד רק, או בעיקר, בתשובות לאימיילים - אז אולי אנחנו לא שירות הכי טוב, ואתה צודק מבחינתך.
ואם המדד העיקרי והחשוב בשירות טוב הוא האם מקבל הפרילנסר את משכורתו, ובזמן - אז אנחנו נותנים שירות יעיל, לדעתנו.
ושוב, נא בדוק אצל הפרילנסר ונמשיך מכאן.
נא התעדכן אצלו וחזור אלינו, אם תרצה.
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
לא עונים למיילים וטלפונים!!! -- דורון א 7/31/2005 4:24:48 AM
|
7/31/2005 6:21:58 AM אכן, בטלפון איננו עונים, אבל השירות הינו אדיב.--ספיר |
7/31/2005 11:42:55 PM אבל לא עניתם למייל ועדיין לא חזרתם אלי--דורון |
8/1/2005 12:19:33 AM -- נא בדוק עם הפרילנסר אם קיבל את משכורתו ונמשיך כאןספיר |
8/1/2005 7:51:31 AM זה לא ששרות הלקוחות גרוע, זה שהוא פשוט לא קיים--דורון |
8/1/2005 9:23:16 AM טופס 101 ממלאים רק לאחר פרעון מלא של התשלום --ספיר |