דף הבית

מי אנחנו

שאלות

עובדים

מעסיקים צור קשר

פורום "החשבונית של השכיר"



10/31/2024 10:30:46 AM
 
    
נשלחה על ידי:  ספיר
נושא:אכן, בטלפון איננו עונים, אבל השירות הינו אדיב.
בתאריך: 7/31/2005 6:21:58 AM

גוף המודעה:


אתה מוזמן להפנות את הפרילנסרים לעלות כאן, בפורום, שיטענו את טענותיהם (גם אינקוגניטו).
אם יסתבר שאכן, השירות שלנו הינו פחות ממצוין, ושנגרם להם נזק בעטיו של הטיפול שלנו - ראוי לנו שתפנה למקומות אחרים ושתזהיר את כולם מפנינו.

באשר להודעתך הטלפונית - היא אכן נקלטה כבר בשבוע שעבר על ידינו ונבדקה ביסודיות ובקפדנות.
ובנוסף,אנו מציעים לפרילנסרים וללקוחות לפנות אלינו באימייל ולא בטלפון, ודאי שמעת את זה כבר בהודעה הטלפונית שבמזכירה האלקטרונית אצלנו.


http://  :כתובות אינטרנט נלוות






 לא עונים למיילים וטלפונים!!! -- דורון א 7/31/2005 4:24:48 AM 
 7/31/2005 6:21:58 AM -- אכן, בטלפון איננו עונים, אבל השירות הינו אדיב.ספיר    
7/31/2005 11:42:55 PM  אבל לא עניתם למייל ועדיין לא חזרתם אלי--דורון       
8/1/2005 12:19:33 AM  נא בדוק עם הפרילנסר אם קיבל את משכורתו ונמשיך כאן--ספיר          
8/1/2005 7:51:31 AM  זה לא ששרות הלקוחות גרוע, זה שהוא פשוט לא קיים--דורון             
8/1/2005 9:23:16 AM  טופס 101 ממלאים רק לאחר פרעון מלא של התשלום --ספיר