נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:אכן, בטלפון איננו עונים, אבל השירות הינו אדיב.
בתאריך: 7/31/2005 6:21:58 AM
|
|
גוף המודעה:
אתה מוזמן להפנות את הפרילנסרים לעלות כאן, בפורום, שיטענו את טענותיהם (גם אינקוגניטו).
אם יסתבר שאכן, השירות שלנו הינו פחות ממצוין, ושנגרם להם נזק בעטיו של הטיפול שלנו - ראוי לנו שתפנה למקומות אחרים ושתזהיר את כולם מפנינו.
באשר להודעתך הטלפונית - היא אכן נקלטה כבר בשבוע שעבר על ידינו ונבדקה ביסודיות ובקפדנות.
ובנוסף,אנו מציעים לפרילנסרים וללקוחות לפנות אלינו באימייל ולא בטלפון, ודאי שמעת את זה כבר בהודעה הטלפונית שבמזכירה האלקטרונית אצלנו.
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
לא עונים למיילים וטלפונים!!! -- דורון א 7/31/2005 4:24:48 AM
|
7/31/2005 6:21:58 AM -- אכן, בטלפון איננו עונים, אבל השירות הינו אדיב.ספיר |
7/31/2005 11:42:55 PM אבל לא עניתם למייל ועדיין לא חזרתם אלי--דורון |
8/1/2005 12:19:33 AM נא בדוק עם הפרילנסר אם קיבל את משכורתו ונמשיך כאן--ספיר |
8/1/2005 7:51:31 AM זה לא ששרות הלקוחות גרוע, זה שהוא פשוט לא קיים--דורון |
8/1/2005 9:23:16 AM טופס 101 ממלאים רק לאחר פרעון מלא של התשלום --ספיר |