דף הבית

מי אנחנו

שאלות

עובדים

מעסיקים צור קשר

פורום "החשבונית של השכיר"



10/30/2024 8:30:19 PM
 
    
נשלחה על ידי:  ספיר
נושא:כשלא עונים לך במייל - כאן זה מקום טוב לשאול...
בתאריך: 9/13/2004 12:21:50 AM

גוף המודעה:


עקרונית - מספיק לציין את זה, ואנו שולחים את החשבונית לכתובתך - למסירה לידי הלקוח.
זה עקרונית.

מכיון שברירת המחדל היא - משלוח החשבונית ללקוח, ומכיון שבקשות למשלוח לכתובת הפרילנסר הן חריגות - ישנם "פיקשושים" והחשבונית נשלחת ללקוח ישירות.

אשתף אתכם בהתלבטות אצלנו:
1. לבטל את האופציה הזאת ולשלוח חשבוניות רק לידי הלקוחות (ולא לאפשר משלוח חשבוניות לידי הפרילנסר).

2. להמשיך לקיים את האופציה הזאת ובתנאי, שאתם, הפרילנסרים, תקחו אחריות לברר האם הגיעה החשבונית ישירות ללקוח (בטעות) - אצל הלקוח עצמו.
משמעות הדבר מבחינתנו היא - שאנו מטילים עליכם את מלוא האחריות גם בעניין זה. כי לעקוב אחר הגעת החשבונית ליעדה (ולתשלום) היא, בלאו הכי, באחריותכם המלאה.

כל ההתלבטות הזאת נובעת מכך שיותר ויותר פניות מן הסוג הזה מגיעות אלינו, וצריך לקום ולעשות דבר.

בשלב זה, ההחלטה היא לנסות ולהמשיך את האופציה הזאת (משלוח חשבוניות לידי הפרילנסר לשם מסירה אישית לידי הלקוח), אבל נדרשת השתתפותכם בבדיקה מול הלקוח - האם, במקרה, הגיעה לידיו החשבונית.


בקיצור - בדוק אתה עם הלקוח, האם נתקבלה אצלו החשבונית מאיתנו - אם לאו.

http://  :כתובות אינטרנט נלוות






 האם מספיק לכתוב בהערות " תשלחו את החשבונית אלי " -- אלי 9/12/2004 1:29:59 PM 
 9/13/2004 12:21:50 AM -- כשלא עונים לך במייל - כאן זה מקום טוב לשאול...ספיר    
9/13/2004 2:13:46 AM  לא הבנתי --אלי       
9/13/2004 4:30:07 AM  קבלה הבייתה במקום ללקוח --אלי           
9/13/2004 7:09:39 AM  ברירת המחדל של המערכת : החשבונית - ישירות ללקוח.--ספיר