נשלחה על ידי:
תומר
נושא:הלקוח שלי לא קיבל קבלה
בתאריך: 5/9/2007 7:22:22 AM
|
|
גוף המודעה:
שלום רב,
לי ולכם יש חשבון ארוך לסגור עם השירות הגרוע שלכם וחוסר ההתיחסות למיילים שאני שולח ולהודעות שאני משאיר שלאף אחד לא אכפת ואף אחד לא חוזר אלי בכלל.
לזה ולהלנת השכר עוד נגיע מאוחר יותר, אך קודם כל, הלקוח שלי טרם קיבל את החשבונית שלו והכסף כבר נמצא מזמן אצלכם.
הלקוח שלי כועס מאוד ונגרמים לו קשיים בעקבות כך.
שלחתי לכם לא מעט אימיילים מאז ה 15 באפריל אך לא זכיתי לשום התייחסות.
עצוב מאוד.
אנא התקשרו אלי בדחיפות.
מספר הטלפון שלי מופיע במייל ששלחתי לספיר ול invoice לפני דקה. חפשו אותו שם. כותרת האימייל:
"החשבונית של השכיר + חשבונית לא נשלחה ללקוח"
תומר.
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
הלקוח שלי לא קיבל קבלה-- תומר 5/9/2007 7:22:22 AM
|
5/9/2007 9:52:07 AM הלקוח יקבל העתק קבלה, וגם כספו יוחזר לו במלואו.--ספיר |
5/9/2007 10:04:32 AM לא קיבלתי מייל כזה--תומר |
5/9/2007 10:14:37 AM לא בטלפון, רק באימייל (בכתב), גם לא נורא אם לא --ספיר |