נשלחה על ידי:
ספיר
נושא:*** תזכורת נוספת בנוגע לבעיות תקשורת באימייל ***
בתאריך: 6/12/2008 7:36:40 AM
|
|
גוף המודעה:
מטבע הדברים, מתנהל הקשר העיקרי בינינו באינטרנט, באימייל. לתקשורת רציפה ואמינה בינינו , נא שימו לב למכשלות הנפוצות בקשר האימייל:
הקשר באימייל הינו אמין בדרך כלל, אבל עובר בו המון "דואר זבל", שכל אחד מאיתנו מנסה להגן על עצמו מפניו, באמצעים שונים. פועל יוצא מכך הוא, שגם דואר "טוב" מזוהה על ידי אמצעי ההגנה שלנם, כדואר זבל. על כן, עלינו לבדוק את "דואר הזבל" לפני שאנו משמידים את תכולתו. מניסיוננו אנו יודעים, שתשובותינו אליכם עוברות ישירות ל"דואר זבל" אצלכם, ואתם עלולים לחשוב שאיננו עונים לכם.
* אם האימייל שלך הוא hotmail.com, , yahoo.com ושאר חברות שבסיסם בחו"ל, ושמסתיימות
ב.com - הן עלולות להתייחס לדואר הישראלי שלנו כ"ספאם", והדואר שלנו אליכם עלול לחזור אלינו מבלי שבכלל הגיע אליכם, מהסיבות המתוארות כאן:
rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons.
Reasons for rejection
may be related to content with
spam-like characteristics or IP/domain
reputation problems.
פירושו של דבר הוא, שספק השירות שלכם מזהה את הדואר שלנו כ"ספאם" (דואר זבל) ודוחה אותו על הסף – הוא מוחזר אלינו, מבלי שיגיע אפילו לתיבת הדואר-זבל שלך.
תמיד יש להביא בחשבון שהפילטרים והפיירוול (firewall) של הספקים באינטרנט "מעלימים" הודעות לגיטימיות כאילו היו ספאם.
במקרה זה, כדאי שתיתן לנו תא דואר אימייל אחר, או שתפנה לספק השירות שלך. אנחנו לא יכולים לעזור - זה מעבר ליכולתנו.
* אם נראה לך שאיבדת איתנו את הקשר באימייל – פשוט שלח אלינו פקס. ציין בהודעה את מספר הטלפון/פקס
שלך. וודא שהפקס שלך ערוך לקבל תשובה שלנו בפקס אליך. את השאר נעשה אנחנו: באימייל, או בפקס.
* ככלל, ובעיתות עומס בפרט, אנחנו עונים לפי הגיון פנימי משלנו: לא לפי התאריך, אלא לפי העניין, וכל מי שלא
מקבל תשובה מהירה מספיק, שיחקור שוב אם התשובה נמצאת כל העת במערכת, ורק צריך קצת לחפש.
* ברוב המקרים אנחנו פשוט פועלים על פי פניותיכם, וכל שעליכם לעשות הינו, לעקוב ולראות את התוצאות
בפועל - בחשבונכם במערכת, בחשבון הבנק שלכם, או בתא הדואר שלכם.
|
|
|
http:// :כתובות אינטרנט נלוות
|
|
*** תזכורת נוספת בנוגע לבעיות תקשורת באימייל ***-- ספיר 6/12/2008 7:36:40 AM
|